turansmom1 Elifdmr66 canım doğumdan sonra üşümenin aksine çok fazla terliyorsun cünkü bebek odalarinın ısısı çok fazla yüksek,işine karışmak istemem ama bence atlet al çunku surekli ter atıyorsun☺
turansmom1 Elifdmr66 giymiyorsun zaten emin ol hatta yanıyorsun sıcaktan diyebilirim, Allah kolaylık versin❤
turansmom1 Elifdmr66 tabiki oğlum ve benim dualarimdasinız. Sen ve tüm hamileler ama korkma hiç korkulacak birşey değil bir kaçbhafta çekiyorsun ağrıyı sonra unutuyorsun❤
aysegulsuerdem turansmom1 Aaa süper bir tavsiye gerçekten aklımda olsun not alacağım eğer sezeryan olursam kesinlikle yanımda bulunduracağım ❤️
turansmom1 aysegulsuerdem tamam canım. Şimdiden Allah kolaylık versin, inşallah bir avazda alırsin kucagına❤
aysegulsuerdem turansmom1 Allah razı olsun inşallah tüm hamile annelerimizi yavrularına sağlıkla kavuştursun rabbim. Sizinde evladınızı size bağışlasın 🙏🏻❤️
Ysmncylncpc Bilgemert sanki gelmişinde benim çantamı açmışın içindekileri sayıyorsun gibi oldum bian. :). En yeterli çanta gereçleri 😁
Bilgemert Ysmncylncpc bence çok abartmaya gerek yok yeterli şeyler, burada görüyorum bazen yelekler, çetikler, kalın hırkalar, yastıklar, çarşaflar, bitki çayları, su ısıtıcıları daha neler neler. Maksimum 2 günlüğüne gidiyoruz netice itibariyle. ☺️
Fatma-hira-74 turansmom1 alakası yok ama bişey sorablirmiyim molfix bez mi kullanıyorsunuz hala memnun musunuz 😊
turansmom1 Fatma-hira-74 yok primadan sonra en pahalı bez molfix şuan ama cok da kaliteli, 2 numarada şokun bezi var bebe land onu deneyeceğim içeriği temizmiş. Instagramda mühendisoğlu diye bir sayfa var ordan bakabilirsin sende temiz içerikli şeylere☺