halitefe kesinlikle aynı düşüncedeyiz, ileride allah korusun herhangi bir durumda bize dönüp: bu testi yaptırmadınız mi yaptırsaydiniz erken teshis edilip müdahale olabilirdi denildiğinde pişman olmamak için yaptırıp rahat bir vicdanla hamilelik yaşamak ve anne baba olarak elimizden geleni yapmak daha dogru.. Onun dışımda bebek engelli ya da vs zaten allahtan gelen bir durum basımız üstüne ama müdahale edilebilinicek durumlar icin sonradan ah vah yapmaya gerek yok