Merhaba herkese.
20 haftalık gebeyim, ikinci bebeğim Allah nasip ederse. Dün aylık kontrole gittim, bir aydır gitmiyordum. Cinsiyetini öğrendik ama sevinemedik bile. Bir kızım var iki buçuk yaşında, Allah izin verirse birde erkek bebeğimiz olacakmış. Ama öğrendik ki bebeğin beyninde 7 mm. su varmış. Doktorumuz detaylı ultrason istedi hemen. Zaten bu hafta yaptıracaktık. İki doktor önerdi haftaya Pazartesi için randevu bulabildik ancak. Ama içim içimi yiyor. Uyku uyumadım, sürekli dua ediyorum, ağlıyorum. Ne yapacağım o güne kadar bilmiyorum.
Eşim araştırıp üzülmemi istemiyor.
Rica ediyorum bana yardımcı olun.
İlerleyen haftalarda su toplanması dağılır mı?
Bebeğimi kaybetmek istemiyorum çok korkuyorum.
Rabbim bütün evlatları sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Amin 🤲🏼