NobleMom SevgiSungur çok kilo aldıysanız eğer ve bu kiloları kolunuza almışsanız kollarınız çatlıyor olabilir. Ele gelen bi kabarıklık oluyormu kaşıdığınız yerde. Alerji olsa sadece kol kaşınmaz. Doktorunuza bir danışın.
SevgiSungur NobleMom kabarıklık yok .ara ara kaşınıyor çok.kilo aldım çatlak olsa göbeğimde de olur diye düşünüyorum göbeğimde çok şişti ama şimdilik göbeğimde çatlak yok 🙏