Aynı durumu bende hala yaşıyorum canım evlendiğimden beri enfeksiyon var, şuan ikinci bebeğime hamileyim ve doktorum öyle bişey yok dedi, ilk bebeğimi normal doğumla dünyaya getirdim çok korktum bende bebeğe geçer mi diye ama geçmedi, takma kafana bişey olmaz Allahın izniyle