Hardcandy ilk zamanlarımda daha uzun sağsam tek göğüsten 300 de çıkardı çok şükür sütüm çoktu göğüs pedi yetiştiremiyordum. 20 dk çalıştırıyordum makinem ikili, her 2 saatte 1 sağımda 300 den fazla sütüm geliyordu zamanla terbiye oldu suan 3 ay 25 günlük olduk haftada 1 anca sağıyorum çünkü ona yetecek kadar süt geliyor sağdığımda da suan 180- 200 ml e yakın geliyor maşallah diyim rabbim oğluma rızkını verdi çok şükür 🧿 sağdıklarımı da anne sütü poşetlerine porsiyonladım dışarı çıktığımda çocuğu bıraktığımda büyük rahatlık oldu, sarı sütler ziyan olmamış oldu emzirme aralarında günde 1-2 kere biberonla o sütleri içirdim içirmeye devam ediyorum canım. Daha 1 aylık olmamıştı o sabah sağmaya üşendim emzirdikten sonra geri yattım üstüne yatmışım mastit oldum ölüyorum sandım sanki taş koymuşlar çok kötü bi ağrı vardı beyaz lahana aldık yaprağını soğuk suyla yıkayıp göğsümü sardım ısınınca çıkardım bi kaç kere tekrarladım çok şükür ağrısını ateşini aldı aklında olsun