Merhaba 8.5 aylik olduk. 36+4 haftalik. Baslarda bebegin hareketleri en sevdigimdi. Hatta Alp bey taşınıyor musunuz haberimiz yok diye komik laflar veriyordum. Veya banyoda su sesini dinlesin diye karnima tutuyordum duş basligini. Hemen parti zamani deyip oynuyordu. Neyse şu son 3-4 gündür hareket ettijce midem bulaniyor. Sevinemiyorum. Nolur hareketin yavas olsun diye diye konusuyorum. Ama üzülüyorum da. Hareketleri bir tiksinme olusturuyor. Oldugum yerde kalakaliyorum. Sizde de boyle bir durum var mi ? Şu 2700 gram ağırlığında