Hanımlar dün akşamdan beri leke şeklinde kanamam oldu sabah da birden altı doktura gittim hemen iki doktura gittim emin olmak için ikiside içerde bir kanama alanı yok dedi sorun gözükmüyor dedi dinlenmemi söyledi bol vitamin almamı söyledi artarsa kanama gel dediler bende amniyon sıvısı fazlalığı var bu durum zaten erken doğumu tetikleyen birşey birde kanama eklenince korktum açıkçası takip edicek bir süre benzer bir durum yaşayıp zamanında doğuran var mı