Kızlar ben 36 haftayı doldurmak üzereyim, elim ayağımda ödem başladı ilk kez, 6 günde 3 kilo almışım tartıda şok oldum. Özellikle geceleri sanki tansiyonum yükseliyor gibi geliyor ama emin değilim bugüne kadar hep düşük tansiyonluydum. Sizce korkmalimiyim?