Snszasla glsm-tzcn teşekkür ederim 🤭her şeyi iyice araştırmadan alamıyoruz maalesef bende baya baktım en iyi yorum ona yapılmıştı 🥰
sdkince Msltms 31+6 haftalığım bende sadece kıyafetlerini aldım yıkamak ütülemek kaldı eşim daha çok erken yapma diyip duruyor bende birkaç güne yıkıcam hazırda olsun yoksa benim içim hiç rahat olmıcak.
Msltms sdkince bence de yap kalsın havalar az çok güneşliyken güneşte görsün canım bulunduğun yer nasıl şimdilik bilmiyorum ama ☺️ bizim buralar hala güneşli çok bi etkisi yok ama yine de ben dedim güneş görsün yıkayıp ütüleyeyim 🤗
sdkince Ss1 Antalyalıyım ben burası güneşli daha ama ben dışarda kurutmayı düşünmüyorum hava kirliliği ve hastalıktan dolayı o yüzden güneş olmasa da olu.