30+4 ten selamlar🧚🏻♀️😍 Zamanın bu kadar hızlı geçeceğini hiç sanmıyordum 🥺 Akşam olunca belimin aşağısında çok fena ağrı dışında şimdilik iyiyiz Kızlar sizde durumlar ne? 😌
Bu arada dün bebeğimin battaniyelerini müslinleri çarşafını yorganını falan yıkadım ütüledim. Bugünde beşiğin içindeki koruyucu cibinlik yastığını falan yıkadım. Hava biraz bozuyor gibi yarın da inşallah güneşli olursa kıyafetleri yıkamak istiyorum. Sizler başladınız mı 😊