Merhaba arkadaşlar doktorla görüşmüştüm 20.haftadw a detaylı ultrasona çağırdı fakat erken mi 22.hafta daha iyi oluyor diyorlar yine de gideyim mi 20.haftada ? Bir de ben daha önce ikili taramada risk çıkınca nifty test yaptırdım çok şükür temiz geldi ama yine de temiz gelip ayrıntılı ultrason da sorun çıkan oldu mu ? Tedirgin oluyorum her doktora gittiğimde artık 😔