Merhaba kızlar size bir sorum olacak 10+2 haftalık hamileyim. Sağlıkçıyım çalışıyorum bu süreçte malesef tehlikeli olsa da.. Genel olarak çok gerginim herşeye sinirleniyorum hormonlardan diye düşünüyorum ama stres olup bebeğimi de strese sokmak istemiyorum. Siz nasıl başediyorsunuz bu stresle lütfen kendimi kötü hissediyorum bebeğimi üzdüğüm için