Kızlar merhaba
cumartesi günü doktor randevum vardı ultrasonda baktı ve suyunun çok fazla olduğunu bebeğin bir hafta önden gittiğini iri bebek olduğunu ve suyumun çok fazla olduğunu söyleyerek şekerden şüphelendi ve çok kilo aldığımıda söyledi normal doğum süreçlerinde 12 13 bitirilmesi gerekiyorken sen şimdiden 10 kilo almışsın dedi şeker yemeyi yasakladı 5.5 aylık hamileyim ve 69 kiloyum 59 ile başladım diyet yapmamı söyledi sizde bu durumu yaşanadınız mi ? Lütfen yardımcı olun moralim çok bozuk 😢😢