Ozlem9185 detaylıda benim de bebeğimde parlaklık olduğu söylendi ama doktor endişe etme geçer geçmese bile doğumdan sonra bile geçer ama bi doktor daha görsün demişti memlekete gittiğim de 26. Haftada başka bi doktora gittik ve bagırsak parlaklığı olmadığını söyledi. Araştırmalarıma göre bazen ultrason kaynaklıda olabiliyormuş ve tek başına da bi anlam ifade etmiyormuş geçebiliyor endişe etmeyin 😊