Zerrn324 İlk oğlumun ismi yiğit şimdi ikinciye oğlum olacak uygun isim arıyoruz isim bulmak çok zor 🤣
Zerrn324 ayferayfer Yiğitler biraz afacan oluyorlar 🤣 yanına efe koyarsanız dinginleyebilir çok guzel
imren91 Zerrn324 Bende oğlum olursa Yiğit istiyordum ama Yiğitler çok yaramaz oluyor😅öğretmenim , okulda ve çevremdeki Yiğitler bu şekilde. Ben vazgeçtim 😁Yiğit Ali hoş ama
Zerrn324 imren91 Evet yiğitler bira afacanlar 2. Oğluma yağız da düşündük ama onlarda afacanmis ama.çok akıllı da oluyorlar ismin anlamını taşıyorlar gerçekten. Yaramazlıklarıda öyle genelde biseyelre zarar verme yönünde değil de hareketler