Olmaz mı 33. Haftadayım son 1 aydır çok fena terliyorum. En sın çözümü yastığımın üstüne havlu (ense bölgem için) göğüs aramada tülbent koymakta buldum. Yoksa sırılsıklam oluyor pijamam ve yastık kılıfı o da üşümeme sebep oluyor. Dogurunca geçiyordur inş emzirirken de çok terleniyor diyenler var.