Kızlar 14+2 yim biraz panik bir yapım var ve bu yüzden biraz fazla muayene olup ultrasona girdim.En son geçen cuma günü gittim ama bu hafta cuma da gitmek istiyorum çünkü eşimin doğum günü bebeği görmesini istiyorum geçen hafta da gelememişti sizce bir kontrol randevusu oluştursam mı yoksa bir ayımı mı beklesem?