Uerdem 7+3 teyiz bu zamana kadar çok bulanti yoktu sabahları biraz oluyordu, dün gece bulantidan uyuyamadım.. normal mi bu sizde de oluyor mu?
Tazeanne0 Uerdem benim 6 haftadan beri devam ediyor 9.haftaya gircem hala var 😊 yapçak bir şey yok geçicek ama sabret
halitefe Uerdem 24. Haftadayız hala tam gaz devam Allah’tan prillam Dr var onu kullanıyorum çok rahatlıyorum
Saree1 Uerdem bende sizinle aynı haftadayım sabah ve gece bulantılarım oluyor ara ara kasık ağrım vardı 2 gündür olmuyor sizde de var mı kasık ağrısı
Zerrn324 Uerdem Benimde 6 haftalikken başladı şuan 17. Haftadayim geçmedi malesef ilk çocuğumda da aynı şekildeydi doğumdan sonra geçmişti. Bazılarının 13 te falan bitiyor
Asyackc Uerdem bende 3 aylik oldum ve ne yersem hemen cikio Okadar bulantim var sabah aksam yemek hic yiyemiyorum hep kuru ekmek yiyorum cok zor inshallah gecicek 😩
Tgce_19 fethiyeli48-48 7+3 iken bulantı başlamıştı benim de siz gibi şükür bulantım yok derken 2 gün sonra sabah 7 gibi yataktan lavaboya koşarak gitmiştim erken konuşmuştum oysa ki 😍😂
Tgce_19 Uerdem normal canm benim de 7 haftalık iken başladı 10 haftaliyz şuan azaldı baya ama sabahları hayla devam ediyor saglkla kucağımiza almayı nasip etsin rabbim evlatlarımızı 😍🤲
fethiyeli48-48 Tgce_19 ayyy bende artık sorana bulanıyor diyorum zaten herkes öyle söyleme nazar olursun sonra pişman olursun diyo 😂
Tgce_19 fethiyeli48-48 kesinlikle katılıyorum ama güzel bence hamileliğin her anını her şeyini yaşamak özel geldi gecti bile sadece anısı kaldı elhamdülillah 😍🥰👼