Alperefet Omron marka kullaniyorum senelerdir memnunum ancak geçtiğimiz haftalarda tansiyon sorunu yasadim. Evde takip ediyordum cok dusuk cikiyordu hep. Ebe ile konustugumda evdeki aletlerin hamilelerde dogru sonuc vermedigini, hamilelikte kan hacminde artis oldugu icin olcumun hamilelere kalibre edilmiş bir aletle yapilmasi gerektigini söyledi. Aklinizda bulunsun.