Ben 7 ay önce kimyasal gebelik geçirdim. Bu ay çatlatma iğnesi denedim bugün regl oldum. Kızlar sizce bu ayda devam etmeli miyim? Sizin süreçleriniz nasıl geçiyor veeya nasıl geçti. Her ay ovülasyon değerlendiriyorjm, eşim ve bende hiç sorun yok diyor doktor. Kontrollerim yapıldı diyor ama bu rahim filmi çekilmedim hiç? Ne öneriyorsunuz