Kızlar 34. Haftadayım 5 dk da bi lavaboya gitme şikayetimi söylemiştm doktor çatı muayenesi yaptı ve bebeğin çok aşağı indiğini söyledi 1 cm de açıklık varmış.Az bi miktar kanama oldu geçti doktor normal dedi .Akşam hafif bel ağrım vardı sabaha da sümüksü bi akıntıyla kahverengi leke geldi ilk defa.Şimdi ne yapacağım doktor yatış yap diyor.Ama benim ne ağrım ne sancım var.Ailem de yanımda değil günlerce hastanede boşuna kalmak istemiyorum.Sizce bu nişan mıdır ? Yoksa muayeneden kaynaklı bişey midir ? Çünkü daha çok erken.Bebek şu an 2 buçuk kiloymuş…