Sebis3232 Dün suni sancıyla doğumum başlatılacaktı normalde ama burda o kadar travmatik şeyler yazanlar var ki korktum cumaya kadar bekleyelim dedik doktorumla. Doğumun kolay olmadığını, hatta en büyük ağrı olduğunu zaten biliyoruz. Ama bazıları sanki, ‘o kadar acı çektim ki yine de dayandım ben mükemmelim’ havasında yazıyor. Tabi ki anlatacaklar, (hatta bazıları o kadar güzel öneri, tavsiye veriyor ki) ama her şeyinde bi anlatım şekli var. Korku filmi senaryosundan hallice bazıları