Firem buradaki paylasimlari postlari ve konulari dikkate alarak sari kantaron yagi kullanmaya baslamistim ki buna gelene kadar da kullanmadigim da kalmadi hicbir tanesini de birakmadim ustelik hep ustune ekleye ekleye geldik bu zamana 😁😁 hepsini kullaniyorum lierac, bebe yagi, normal nemlendirici, sari kantaron vs vs vs.. ama bir etkisini hala goremiyorum ne yazik ki lierac ve bebe yagi kullanmama ragmen catlamistim birakmadim hic artik inandim yani bu tamamen genetik, yapi meselesi 🤩🤩 ama pes etmiyorum 😂😂