Hlyfrz Bugun kesintisiz inanilmaz bi agriyla karsi karsiyayim gogumun altina kalbimn oldugu yere surekli nefes aldikca bicak saplaniyo sanki canim cok aciyo yasayan ???
Esrelf Hlyfrz canım kansızlığın varsa o yapabiliyor. Doktoruna danış yine belki başka bir sıkıntın vardır.
GlahBilgiliPelit Hlyfrz ben yattıgımda cok yaşıyorum cnm onu sıkışıyor sanki ona tepki olarak batma yaşıyorum gibi ki bence gibi değil öyle .. bebek büyüdükçe baskı oluyor organlara ve o batma oluyor bende uzun zamandır yaşıyorum bu durumu :/
DilekAlkanat Hlyfrz canm ayni zamanda kaburgalarin falanda sıkısip nefes almakta gucluk cekiyorsan ben 2gun cektim onu meger bebegim o hafta dogum pozisyonu almaya calistigi icin ben o agriyi cekmissim. Senin bebegn dondu mu onun agrisi olabilir
bilges Hlyfrz kaburga agrısı acısımı acaba canım ya benim de sol tarafım göğsümün altı kaburga çok atıyo batıyo bende 30 haftalıgım ☺
Hlyfrz DilekAlkanat 28de döndü kuzum ozamanda 1 hafta sag tarafimn agrisini cekmistim simdi sol olunca korktum
Nunu Hlyfrz bende 34. Haftamdayım aynısını yaşıyorum hatta ödüm koptu bugün acaba kalp krizi falan mı geçiriyorum dedim 🙈🙈🙈😂😂😂