Merhabalar dün doktora gittim ve çok hafif bir şekilde bebeğin kalp atışını duyduk 10 gün sonra tekrar gideceğiz. Burdaki yorumlara baktığımda bazı doktorlar çok küçükken dinletmiyormuş zararı olur diye ama benim doktorum dinletti doktorada güveniyorum ama yorumları okuyunca da korktum. Sizin doktorlarınız neler dedi erken kalp atışı dinlemek için yardımcı olur musunuz?