Ebrutezcan Kızlar 29+2 hamileyim ikinci gebeliğim 4 yaşında oğlum var ilk kini özelde oldum bunu devlet duşunuyom nasıl kızlar memnun kaldınızmı olanlar bu arada diyarbakır da oturuyorum
Nurartuk Ebrutezcan valla bnde devletten dusunuyordum ama refaketci almiyolarmis vazgecdim dogum yapmayi ozele gidicem bugun orda sorucam
Myrina Ebrutezcan devlet hastanesinde isteğe bağlı sezeryan doğum yapmıyorlar. Normal doğumu zorluyorlar.
esloka Ebrutezcan doktordan memnun iseniz devlette normalden çok sezeryan iyi cunku doktorun yapıyor direk sana gun ve tıp ama normalde önüne kim gelirse ebe yaptırıyor
Myrina esloka olabilir çünkü devlet hastanesine hiç gitmedim tecrübem yok devlet konusunda ama çalışanlardan duyduğum ve burada da sürekli gördüğüm normal doğum yaptırdıkları şeklinde.
esloka Myrina ablam 9 sene sonra doğum yaptı ilk sezeryan di dedik ki ssvd yaparmisiniz yani normal doğum cunku cok seneler geçmiş diye hayır sezeryan ise sezeryan yapıyoruz dedi