baby3_ Güzel anneler bübchen pişik kremi kullanan var mı fikir verebilir misiniz ? Alman markası iyi bi marka diyorlar ama emin olamadım
Badebebek Mühendisoğlu öneriyor çok kullananı var sanırım. Henüz bebeğim doğmadı ama bende bu markanın şampuanını, yağını, pişik kremini ve nemlendiricisini aldım bebeğime