Evett yine doğum hikayelerini okuyarak geçirdiğim birgünün akşamında ben de ansızın sürpriz bir şekilde gelişiyle oğluma kavuştum ♥️🙈 28 ekim çarşamba sabahı hafif pembe lekelenmem oldu belli belirsizdi o günü geçirdim akşam 6 gibi tekrar geldi ama bu sefer koyulaşmıştı ve hemen doktorumu aradım o da doğum baslangıcı olabileceğini ve hemen hastaneye gitmem gerektiğini söyledi. Yol boyunca ağrım sancım hiç yoktu. Gayet iyiydim. Ama bugüne kadar 2 hafta öncesinde adet ağrısı gibi ağrılarım çoğalmıştı ve 35.hafta da nst de sancım çıkmıştı. Ama doktorum sancıların düzenli değil ağrıların da normal demişti. Hastaneye gelir gelmez biranda suyum patladı ve şok oldum. Muayeneye sırasında biryandan suyum gidiyordu biryandan ilk defa çatı Muayenesi oldum. Açıklığım hiç yoktu ama Ultrasonda bebişimin kordonunda bir sıkıntı olduğunu ayrılmak üzere olduğunu söyledi. Haftası erken olduğu İçin hemen ciğer geliştirici yaptılar. Ve doğumdan önce herşey olabilir her ihtimale karşı yogunbakım ünitesini hazırlayalım dedi. Yatışım yapıldı. Nst de sancılarım artmaya başladı ama hiç ağrı hissetmiyordum. 8 ‘den 12 ye kadar bekledim. Bu sırada 3 defa çatı muayenesi oldum açılmam 0 ‘dı. Suyum iyice azalmıştı. 1 e doğru artık sancılarım biranda şiddetlendi ve acil sezaryana alındım. Genel sezeryan oldum. Ameliyathaneye indirdikten 10 dk sonra oğlumu göstermişler eşime anne babama♥️ Yarım saat sonra da beni odama çıkarmışlar. Uyandığım da narkozun etkisini hemen hemen atmış kendimdeydim oğlumu kucağıma koydular dünya güzeliydi 💙💙💙🙈 emzirdim sonra yanıma yatırdılar yoğun bakıma girmedi solunum sıkıntısı olmadı çok şükür. 🤲🏻 2 gün hastanede kaldım. İlk yürüyüşte sadece biraz başım döndü sonrasında bol bol yürüdüm. Öyle aman aman sancılarım olmadı sezaryandan sonra. Zaten ilk yürüyüşten sonra açıldım. İki gün sonra eve geldiğimde de duşumu aldım evin içinde yürüdüm hiç yatmadım. Bence ne kadar yürünürse o kadar rahatlıyor ve toparlıyor insan. Şimdi 12 günlük olduk.😍 Rabbim herkese hayırlı sağlıklı dogumlar nasip etsin bu da benim happymomda geçirdiğim güzel ayların sonundaki hikayem. Happykids de kaydoldum ama hala vaktimi burada geçiriyorum🙊💐💓😋