Umrankalkan Anneler yarın Allah’ın izniyle oğluma kavuşacağım Doğuma gidiyorum yarin dualarını eksik etmeyin 🤲🤲🤲❤️❤️
Matildaa Umrankalkan hayırlısı ve sağlıklısıyla kucağına alırsın inşallah canım. Bende 30 gün sonra inşallah sezeryan olacağım
Hiranurikranur Bende heran gidebilirim ama biz normal olacaz bende çok korkuyorum ne olur bana da dua edermısınız bir an önce evlatlarımızı kucagımıza alalım saglık bir şekilde 🙏🙏🙏🙏