Ovulasyon testi ile günleri değerlendirdim ama pozitif gördüğüm 2 günden sonra testim kalmadığı için 3. gün çatlama olmuştur diye düşünerek değerlendirdim sonrasında birlikte olmadım. 2 gün önce erken gebelik testi negatifti bugünde yaptım negatif adetime 4 gün var umudum kalmadı çok üzüldüm😔