Melisahinn shydoll yaa bende aynı durumda inanırmısın sırada gelmek bilmiyor inadına 😅 inşallah ikimizede duymayı nasip eder rabbim 😇🤲🏻
shydoll Melisahinn sorma sorma bende bekle bekle bunalıma girdim 😄 inşallah ikimizde duyarız doktordan çıkınca hemen yaz burdan 🙏🏻
shydoll Melisahinn naptın canımmm ben çıktım doktordan çok şükür duydum minik kalbini 🙏🏻 İnşallah sende duymuşsundurrr ❤️❤️
Cskn99 shydoll inşallah duyarsın canım dua et bol bol minicik zaten bide sıkışık gelmemi söyledi benim doktorum sende sıkış
nuriyekeles301 shydoll bende şuan aynı durumdayım ilk gebeliğin boş gebelikte şimdi 8 haftalık hamileyim 1.30 da randevum var bebeği görebilecek miyim kalbi atılı mu diye çok stresliyim😟
Neslihanebi Benimde bundan önce boş gebelikte kürtaj oldum şuan 6.4 acaba kalp atışı olur mu doktora gitmeye korkuyorum yine kalp atışı yok diyecekler diye 😒
nuriyekeles301 Neslihanebi bende inan aynen öyleyim ilk gittiğimde çok küçük daha dedi ama boş gebelik değilsin dedi 2 hafta sonra gel dedi gittiğimde 5+3tü sanırım çok stresliyim
shydoll Neslihanebi canım seni o kadar iyi anlıyorum ki, aynı durumdaydım gerçekten daha bugün bile doktorda yok işte aynı şeyleri yaşayacağım dedim. Ama doktor kalp atışı var diyince dünyalar benim oldu ❤️ İnşallaj sende duyarsın 🙏🏻
Neslihanebi nuriyekeles301 bende çok stres yapıyorum gitsem mi bilmiyorum doktor dedi perşembe gel ama duramıyorum da offf😒
Babygeliyo Benimde son adet tarihime göre 5+0 ayin 25kasima randevu aldim hem kalp atisini hemde kese ayni anda gormek icin yeterlimi
buseazizoglu shydoll merak etme hiç kendini strese sokma benimde bundan önce bi düşüğüm var çok şükür 16.haftaya geldim bende senin gibi korkuyordum ama olacağın önüne ne yapsak geçemeyiz o yüzden rahat ol canım hamileliğin tadını çıkar 🥰