Kubracecen Sabah çok şiddetli bir kanama oldu böyle kan parçaları düştü en son gittim wcye böyle yuvarlak birşey vardı bastırınca su çıktı düşükmü yaptım ben?
MystryYYy Kubracecen doktora git cnm mutlaka. Ben sana diger postundada yazmistim surekli parcali kanama yasiyordum. Her kanamada ultsna aldi doktorum cunku .biz bilemiyoruz dr gitmeden dusuk olup olmadigini . Hakkında hayrlisi neyse o olsun bizede haber ver
Alinamoms Kubracecen hemen acile gidin tek sebep düşük değil belki kistte düşmüş olabilir derin nefes alın dua edin korkmayın. İlaçla halledilir şeyler bunlar. Ama vakit kaybetmeyin.
Aysima23 En doktora gidin benim de 5.haftanda kanamam oldu direk doktorumu aradım hemen gel.gel dedi gittim düşük. Tehlikem vardı bir gece hastenede kaldım iğneler serumlar ilaçlar verildi suan 31. Haftamdayim