irva Kızlar 9 kasım saat 21.07′de baldan tatlı oğlumu kucağıma aldım bende.😍 Darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah.Dilerim Rabbimden hepiniz sağlıklı bir şekilde evlatlarınıza kavuşursunuz.. 😊🙏
Elmaveannesi irva allah anali babalı büyütsün canimm… cok sevindimm kac haftalikken doğdu bide normal doğum mu oldu acaba
Duygu4444 irva canım çok sevindim geçmiş olsun seni yorumlardan tanıyorum🥰 bebiş nasıl normal doğum mu oldu
Elmaveannesi irva oyy minigimmm erken gelmis sanki birazz :) saglik durumu nedir kuvoze girdi mi ? Kilosu boyu nedir ? Bende 35 oldum nerdeyse heran hazirlikli olayim :)
irva Elmaveannesi Duygu4444 Çok teşekkür ederim kızlar.Küveze girmedi yanımda uyuyor sıpa.Sütümde hemen geldi benim sezeryandan sonra.Bir güzel de emdi.😊 48 cm boy 2660 kilosu.Sağlıklıyız çok şükür 🙏
Mine8191 irva sizi burdan tanıyorum haftalarımız aynı sayılır bizde 35 oluyoruz maşallah subhanallah rabbim sağlık versin size bağışlasın 🤲🥰 kaç kilo doğdu acaba bizim de erken riskimiz var ama bebeğimiz küçük şuan
Mom046 irva Yaa ilk üye olduğumdan beri hep denk geldiğim üyelerden birisiniz duygulandım 😪 Allah hayırlı, huzurlu, sağlıklı eylesin, gözünüz aydın🤩
mercimekkmom irva yaaa maşallahhh daha zamanın var dıye hatırlıyordum sankı senın 😊 gozun wydın canım Allah ım saglıkla buyutmeyı nasıp etsın🥰
maggie irva yaaa sizi biliyorum haftalarımız çok yakındo sizinle Allah analı babalı sağlıklı büyütsün inşallah 🙏🏻😇 erken mi doğdu? Benim de 2 gündür çok az hareket ediyor korkuyorum biraz