Bir doğuramıyorum totemide benden🤐40+6 yı gördük bugün ama hala belirtimiz yok🤦🏻♀️ Yarın yatışımız olacak suni ile deneyecek olmazsa sezeryana alacak doktor.Gördüğüm postlarda hep dua bekleyenlere bolca dua ettim şimdide ben sizden dua bekliyorum.🙏🏻Lütfen dua edin kızımı sağlıklı bi şekilde (inşallah normal yollarla) kucağıma alayım🙏🏻 hepinize teşekkür ederim💐