Busra_07 Arkadaşlar dün kuaföre gittim.Ordaki kadın normalin kötü olduğunu cinsel organında sarkma olduğunu dikişin büyük ve kötü durduğunu oraya gelen kadınlardan gördüğünü söyledi bu yüzden kendi 1 sene önce sezeryan yaptı.Sizce ben hangisini tercih etmeliyim…
merve5051 Busra_07 bende normal doğum taraftarıyım sezeryan olmadım ama alltta sarkmam falan da yok asıl sezeryanda kocaman bi göbek kalıyor geriye
Meriwa Busra_07 o kuaför cok biliyo normal doğum yaptım dikişlerim gayen güzel sarkmada yok ve ayıptr söylemesi kızlık zamanındakş gibi dar yeni 2 ay oldu doğum yapalı
Seyhann0606 Busra_07 benimde ilk gebeliğim böyle şeyelrre çok kulak asardım ama artık asmıyorum. Bence sende asma derim çünki normal doğumdan sonra egzersizleri yapmayı deneyebilirsin . Bi çok doktor öneriyor YouTube da çok karşılaştım . Bi takım değişiklikler oluyormuş ama biraz zaman geçtikten sonra düzeliyormuş …. senin için bebeğin için hangisi sağlıklıysa onu yaptır kimseye kulak asma .bende sezeryan istedim doktorum normal doğum yaptırcam dedi doktorumu dinlemeye karar verdim …
Sevdiss_17 Busra_07 dun saat 5 te 2. Normal dogumumu yaotim ilkinde esimle afedrrsin ilk iliskimizde resmen dugun gecesi gibi agrim oldu ve asil agda sarkitiyo orayi ben okadar sanci cekeyim dunyaya bi insan getiryin varsin orasida sarksin esim bana oyle merhametle baktikca 10uncu cocukda olsa bir sey olmadikca normal yaparim
Yenigebe9 Youtube banu çiftçi izleyin, doğum bir tercih değildir komplikasyon olmadığı sürece normal devam edilir. Kuaför değil bilgi alacağınız kişi, kulak asmayın doktorları dinleyin araştırın. Belcikada sezeryanin s’si bile geçmez, önce normal dogum
Ayten97 Bende çook kararsızm banada kuaförde öyle söylediler ama her kes norml doğm tarafdarı kafam çok karışık
Haticeyuce31 Busra_07 herkesin yorumu farklıdır Doguma kadar neler neler söylerler moral vermeleri gerekirken ama hiçbirine kulak asma sen kendine bak Bende nirml dogum yaptim 2 sene evvel dikisde atıldı eve geldiğimde sanki hiç dogum yapmamış gibi rahattım hamd olsun hemde hiçbir sarkma bozulma vs. Gibi birsey söz konusu bile olmadı canim kendini bosa korkutma norml doğumda vajina sarkması varsa sezeryandada göbek sarkması oluyor ona bakarsan dogum bu sonucta kolay değil vucudundan bir can daha cikiyor ama sezeryam bole olsa belki göbekte cikmicak sende nerden biliyorsun olacağını o yuzden onlari dusunme bebeğine ve doktoruna odaklan lütfen hayirli sağlıklı kucagina alırsın insallah 🤲
Maviss1525 Busra_07 Henüz doğum yapmadım ama normal doğum taraftarıyım ki doktorumda normal doğum zorsa sezeryan iki kat daha zor ameliyat oluyosunuz artık ebelere prim veriyoruz normal doğuma teşvik için dedi ayrıca dikiş güzel atıldıktan sonra neden öyle olsunki açıkcası karnımı kestirmektense alttan dikişi tercih ederim hiç böyle sorun yaşayanlarıda çevremde duymadım
Semrag03 Busra_07 istediğimiz kadar plan yapalım nasıl gelmek istediğine bebek yada vücudumuz karar veriyor. Bende başından beri normal istiyordum. Ama olmıcak. Yarından sonra sezeryana alıncam. Söylenenlere hiç kulak asma herkes çok bilir zaten. Hayırlısı neyse o olsun diye dua et hep. Hayat her zaman planlarımız gibi gitmiyor malesef. Ve evet dedikleri gibi ağda sarkıtıyor.
buseyusuf27 Busra_07 bana göre normal dogum çünkü bütün pislik cıkıyor ıcınden ne kılon kalıyor ne baska bırsey oluyor azcık dıkısın varsa otururken agrıyordur onun harıcınde sezeryan oldum ben cok ıstedım normal yapmak ama olmadı kızım gelmek bılmedı erken dogurttular benı 37 haftaydım ama kızım 36 dı. okdr kucuk dogdu kı 2020 dogdu. smdi 10 gün oldu bırdhaa dogururmusun deseler dogurmam kı acı esıgın yuksektır. Fakat olmadı dıkısler alındı hala cnm yanıyor ıcerden dıkıs var snrm kaynar su dokmusler gıbı. Ilk amelyatdan cıkınca baya agrın oluyor . sontadan dolayı suan bıle wc gıdınce yanmam oluyor ama zamanla gecıcek snrm hemen kılo verdım 60 la dogum yaptm suan eskı kıloma dondum sayılı 🤗 hafıf bır karnım var oda gecer bazıları dayanamıyor acıya ayaga klkma suresı uzuyor o uzadıkca can ın yanman uzuyor ve sureklı yatıyorsun bn ılk gun klktm ayaga ve hep yurudum kendım cok skur kayınvalıdem nasıl lohusasın yat dıyor yatmıyorm aksıne evde ıs yapyorm 🤗
Aygul01 Busra_07 ben sezaryan oldum mecburiyetten ama 10 tane normal 1 tane sezaryan isterdim. Kesinlikle normal. Sezaryan sonrasını hiç düşünmek bile istemiyorum. Ne çektiğimi bi ben bilirim bide Allah. Çektiğim acı yüzünden eşim bile ağladı dayanamadi o kadarını söylüyorum vallah hiç kolay değil sezaryan