Nesli2323 Herkese merhaba.. 27 ekım beta hcg 366 9 hasım beta hcg 1806 tsh 9.92 beta hcg nin yükselmemesindeki etki tsh olabilirmi varmı böyle bi durum yaşayan??
Anne18 Nesli2323 tsh cok yüksek 2.5 un altında olması gerek Ben tiroit hastasıyım değerim öğrendimde 7ydi hemen düşürdüm ilaçla şuan 1.45 hemen dahiliye ye görünün derim ilaça başlattın sizi
Anne18 Nesli2323 ilk zamanlar ay da1 defa veriyordum. Şimdi değerim gebelikten dolayı gecen aylarda 3 olmuştu 2 haftada 1 verdim Baktık düşmüş. Yine ayda 1 veriyorum artık canım