Gunel83 Kizlar 4.aya yeni gectim, 13haftadayim, hic kusmamistim hep bulantilarim oluyordu ama nugun kustum sabah sabah yesil aci su kustum 3 4 kere.Bu normalmi?Cok endiselendim bebehime biseymi oldu die
Ftmm Gunel83 ben hergun yesil sarı avi kusuyorum hamıleliklerım boyle gecıyor. Acaba soguk mu aldınız
Ecmelbeyza Gunel83 benim de kusmalarım geçmişti geçen yine oldu sebebi de üşütmüştüm çok kötü üstüm açık uyumuşum arka pencere açıktı muhtemelen sen de soğukta kaldın . Tek çaresi terlemek ısınmak sırtını belini ovalat sıcak şeyler iç terle geçiyor . Hatta o soğuk alma bağırsakları da kötü ediyor . Ayağına da panduf giy çıkarma hiç .
aysedemirucar Muhtemelen zehirlenmişnzdr bayat eskimis bı şeyler yemisnzdr Allh korusun dikkat edin ben de tavuktan zehirlenmstm aynen yeşil yeşil 🤮😂