Merve1656 Hvva70 iyiyiim teşekkür ederim ☺️ nst de sancılarım 75i gösteriyordu sancıların başlamış o yüzdendir kasık bel ağrıların dedii🤷 hâla çatı muayenesi yapmadı bu arada🤨 sormayı da unuttum
Hvva70 Merve1656 hadi hayırlısı inşallah sag saglim dogumun olur, bende gittim bebek iyice inmiş sınırda dedi her an olabilir dedi 10 dkka ya Bi agrılarım da cıktı nstde catı muane si yaptı canım cok yandı cok
Merve1656 Hvva70 hadi ya çoğu kişi çatı muayenesi acitmiyor diyor ama 😣 çok mu kastın acaba o yüzden mi acıdı, duaların içinde teşekkür ederim bu arada hayırlısıyla kucağımıza alalım bebeklerimizi🌸
Hvva70 Merve1656 Amin inşallahh, kasmadım canım sakin kalmaya calıstım ama acıdı benimki yine de kişiden kişiye değişiyor sanırım umarım sende sorun olmaz
Merve1656 Hvva70 umarım ya, çatın nasılmış peki musaitmiyms normal doğuma, bana ne zaman yapar çatı muayenesi bilmiyorum ya daha bişey demedi ,😒
Hvva70 Merve1656 ya musait mi falan o konuda bşy demedi herhalde sorun olsa söylerdi canım bilmiyorum
Naturelmom Yaa benimde 38+4 ama hala ne nişan ne su bi belirti yok😒 3 gün önce kasık ağrım vardı yalancı sancı gibi 1 saat içerisinde geçti sonra ne gelen var ne giden 40ı falan bekleyecek diye korkuyorum gelmezse diye😣😔