ebrralym Habibe02 40 haftaya kdr hiç yapılmadı bana doktora söyledim ama doğuma kdr yapmayı tercih etmediğini söyledi genelde 37 den sonra yapanlar var sanırım
Tatlisannedilekk Habibe02 37.haftamda yapılmıştı, kendini kasmaz rahat bırakırsan birşey anlamıyorsun 5-10saniye sürüyor zaten
MiniKaya Habibe02 dün oldum 37+5 teyim korkulacak hiç birşey yok iki parmağıyla muayene ediyor sadece iki parmağını makas pozisyonunda açınca bir baskı hissediyosun ama kesinlikle bir acı yok
Abece Bana 38de yapti doktorum korkulcak bir durum gok merak etme hafif bi acı oluyor ama abartılcak bir sey yok hic