Merhaba arkadaşlar bende dogurdumm 💃 Şükürler olsun darisi herkese ins. Pazartesi 6 30 için sözleşmistik dok. Ama bazı sıkıntılar çıkınca 12 de yatisim oldu ve direk suni bağlandı evde sadece nisanim gelmişti ve ilk doğumum çok zor olmustu diyeceğim ama beterin beteri varmış neden diye sorarsaniz her doğum gerçekten farklı oluyormuş. İlk oğlumda 40 . Haftanın son günü suni ile 2 güne doğum yaptım ve hemen ayaklandim zorlandigim kısım o sancı yeri oldu gelelim bu güne 😵 12 den sonra 45 dklik suni verilmistiki bakalım dediler 4 5 santim diyince inanamadim tabi bu sefer özelde yaptığım için yatkta değil gezerek oturarak karşıladım inanın kolay acilma sebeblerimden biride buydu sancı geldikce çömeldim ve nefes aldım ağlayıp yaygarayi kopardigim an ucunun gelmiyecegini çok iyi biliyordum çünkü.. sadece muayne olurken dayanamadim çok bağırdım oda sancı anında baktıkları için kat kat acı hissettim.. en son 8 cm dediler 4 buçuk gibi ben günlerce surmedigi için şükrettim güçlü kalıp hemen doguracagimi düşündüm nasıl olsa acilmam tam diye dusundum lakin dogumhanede herşey değişti orda da iki kere yerde oturup sancı karşıladım sonra çatala aldılar ve ordada 3 4 kere sancı karşıladım ikinmayi beceremedim dayandım,dayandim doğumda kaldım herkes yalvarıyor bende ben öldüm bayildim siz devam edin diyorum 😁😂 ebeler doktor dinlendirdi beni 3 kere kakan gelince ittir dediler ve tam 4 5 kere ıkınma calismasi yaptım her ikinmada bebek azıcık çıktı çünkü tek nefeste beceremedim malesef 🤦 en son tek nefes ile ıkindim ve kaydı gitti o rahatlama hissi muhteşemdi 🥰 deneyimli ve evlat sevgisini tattigim için ilk doğumum gibi şoka girip kitlenmedim direk ona bakıp sordum nasıl diye iyi olduğunu söylediler sonra dikiş var mı diye sormadan doktorum sadece yırtık var içerden onu halledicem dedi ve uyuşmadığımi farkettim😳 dur dedim bacaklarım bağlı olduğu için kacamadimda ama.cogu şeyi hissediyordum doğumdan sonra o acı büyük gelmedi bana ama.tabi insan kasıyor kendini vücudumu öyle kastım öyle siktim ki 13 saat olucak hala titriyorumm 😔 ama şükürler olsun bebeğim miss gibi yanımda sanki öbür oğlum gibi aynı ismini bile karıştırıyorum 🤭🥰 sancı sürecim çok hızlıydı acilmam doğumhaneye gitmem hepsi ansızın oldu lakin doğum anı ve o yırtık dediği beni çok zorluyor ilk doğumda hemen ayaktaydim ve ağrım sancım.olmamisti doğum sonrası .. Tuvalatte gitmeye korkuyorum öyle sizliyor yanıyor ki 🤦😔 Doğuma.girene kadar aşırı yüksek enfeksiyon vardı bende ve pelviksim yanı çatı darlığı vardı acilmam olmasa dokt. Sezaryen yapalım diye konusuyordu ebmle gizli gizli😳 Bu beni çok zorladı başka birisi olsa belki sezaryani tercih ederdi ki eğer bakanım olsa bende isterdim ama 2 bebekle anca normal doğum olursa ilgilenebilirim diye dusundum. Doğuma kadar hasta bezleri işinizi görüyor onlar çıtçıtlı olduğu için muayne icin onlar rahat oluyor .Doğum sonrası da depende geçtim ama egilip kalkarken yardım lazım eşim yanimda ve çok uykusu gelmiş yorulmuş uyuyor nasıl rafakatci ise 🤭 kaynanamdan kaçtım eşimin azizligine uğradım🤭🥰 olsun sancı animda yanımda olması masaj yapması ona sarılmak bana çok iyi geldi herşeye rağmen onun son dkya kadar benimle olması yetti ve son olarak oğlumun sağlıklı olması da yetti bana bize kalan sancilar acılar iyi kötü hatıralar ♥️ Rabbim evlatlarımıza zeval vermesin anne olmak çok zormuş bir kere daha anladım ve ikinciye anne olmak çok burukmuş bunuda anladım güle oynaya değil ağlaya aglaya geldim 22 aylık oğlumu bırakıp geldim vicdan azabı ile ama şimdi kardeşine tepkisini ve omur boyu canına can kanından kardesi olduğu için mutluyum rabbim hayırlı hayatlar evlatlar nasip etsin hepimize kb uzun oldu 🤭🥰