Kızlar iyi akşamlar. 31+4 haftalık olduk. Öğleden sonra bi baş ağrısı girdi ve 3-4 saat geçmedi. Akşam da bebek sık sık bi yerde toplanmaya, karnım sertleşmeye başladı. Birkaç saniye sürüyor, acı oluşuyor ve geçiyordu. Endişelenip acile geldim. Alttan muayene etti dr ve yoğun akıntın var dedi. Ultrasondan bebeğe baktı, normal dedi. Nst’ye bağladılar. Sonucu hakkında bana Bilgi vermediler ama sancı 50-20 aralığındaydı. Serum veriyorlar şimdi. Kan ve idrar tahlili yaptılar. Serum yerken sonucunu bekliyoruz. Nöbetçi dr sonuçlara göre kendi dr.umu arayacak. Yatmanı isteyebilir dedi. Hastanede kalmak istemiyorum. Sertleşme de ağrı da geçti. Eğer bi gece yatacaksın derse İmza verip çıksam sıkıntı olur mu? yaşayanlar yorum yaparsa çok sevinirim.