Nazo07 Merhaba kızlar yakın zamanda bu sene içinde özel hastanede doğum yapanlar refakatçi şartları nelerdi Konya dan annem gelicek yanımda kalmasına izin verirlermi veya covid testi istiyorlarmı acaba
Beyzabyk Nazo07 haftaya sezaryen doğumum var 1 refakatçi ve babaya izin veriyorlar sadece bizim hastanede covid testi yapılıyormuş ama hastaneden hastaneye fark eder mi bilmiyorum ama özel hastaneler refakatçi istiyorlar 1 kişi
MiniKaya Nazo07 bende sordm tek bir refakatçi alıyorlarmış covid testi eğer bir şikayetiniz yoksa yapılmıyor dendi ziyaretçide çok yakınlarınız 2 şer dk olmak üzere sırayla alınıyor dendi
bebegim_28 Nazo07 ayy bende 3 saat sonra sezeryana gircem bunu merak ediyordum sormadım hiç hastaneye annem ve eşim girse yeter zaten bana 😊
Nazo07 MiniKaya artık çoğu özel hastane istiyormuş testi doğumdan önce diyorlardı içim rahatladı şimdi
Ezgim Ben bir hafta oldu dogum yapali ziyaretci yasak refakatci ve babaya izin var covid testi yapilmadi bana yada refakatcima
Nazo07 Ezgim Allah analı babalı büyütsün bizimde bir refakatçi birde babamız olur zaten iyi sevindim onlar için sıkıntı yoksa
Nazo07 bebegim_28 rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah doğumunuz kolay ve ağrısız geçsin benimde 1 ay falan var hep kafama takılıyordu
ikizannesi2985 Nazo07 yanımda eşim kaldı ama gündüz annem ve ablam da yanımdaydı. Ziyaretçiler geldi. Zaman kısıtlaması hiç yapmadılar ama benim doğum yaptığım hastanenin odaları da baya büyüktü. Belki ondandır. Covid testi de istemediler