Zeyn7 Kızlar dün doktor kontrol etti 1 cm diyor 39+4 olduk neyse nst girdim bir anda ağrılarım başladı doktor uysrdifi için dedi ebeler 90 oldu sancılar ama çok sıktı dediki bunlar yalandi şancı suni verseler doğum olmaz mıydı devlette oldu bunlar