Efmavi Kızlar saat 5 oldu hala uyuyamıyorum mide yanması mahvediyor beni soda içiyorum süt içiyorum geçirmiyor hurma iyi gelir dediler yok o da fayda etmiyor ne yesem midem alev yeri 😭😭😭 sizlerde durumlar nasıl başka ne yapibilirim?
yavuzmom Efmavi İlk doğumumda çok çektim Allah kolaylık versin sütü lıkır lıkır değil de 2 damla icmeni öneririm. Bide elma rahatlatıyor. Bazen ılık suya biraz karbonat ve bı kaç damla limon katardim oda bastirirdi
Fatma1453 Efmavi bende senin gibiyim çok zoe bi durum. Doktorum gaviscon verdi şuan daha rahatım çok iyi geldi tavsiye ederim 🌺
Ebru_06 Efmavi rennie şurup al bence 36 haftalık hamileyim benimde çok kötü mide yanması şikayetim var şurup içiyorum
Recrpemine Rrnnie dio diye surup var ondandene derim ayni dert bndede var bi tek cozumu şuupta buldum
denizimiz Şurup baş ucumda olmadan uyuyamıyorum o dereceydi sadece rennie duo iyi geldi mutlaka alın doktor tavsiye ediyor zaten