Nursah07 Tıpkı adet sancısı gibi ağrı giriyor 2 saattir ara ara doğum başlıyor olabilir mi ne yapmam gerekiyor hiç uykum da yok 30 sn sürüyor bitiyor
Meriwa Nursah07 evet doğum sancınız😄 hadi bakalım kolay olsun inşallah benim adet sancısı giib başladıkdan 24 saat sonra doğurmuştım cnm
Rabiakyz Nursah07 bncede doğum sancısı ılık bir duş sonra hastaneye bence nts ye bağlayıp hemen bakarlar zaten hadi hayırlısı olsun 🙃
Nursah07 Yarım saatte 3 kere oldu, 5 dk da bir olunca mı hastaneye gidiliyordu😃🙈 inşallah doğum sancısıdır bunu bekliyoruz ailecek😃
nec66 Nursah07 hayirlisi olsun canim atalarda dinlenmeye calis.dayanamicak gibi oldugunda da hastaneye git bence 5 dk bire dusmus olur sancin zaten o zaman
Meriwa Nursah07 hastane mesafenizi de göz önünde bulundurun evde squat falan yapın duş alın güzel güzel hazırlanın bana doktorum 10 dakikada 1 e düşünce gel demişti 5 dakika strese sokabilir sizi eşinize haber verin annenin gelicekse onunla da irtibata geçin canm
Nursah07 Rabiakyz ay hadi inşallah bi duş alıp sancılarımdan biraz daha emin olunca gideceğim hastaneye🙏🏻
Bsraydin 5 dk 1 olunca hastaneye cnm evet..bn de 39+3 teyim…beklemedeyim su an ..Allah kolaylik versin cabucak gelir insallah
Nursah07 Bsraydin inşallah sizi de tez vakitte sağlıkla kavuştursun rabbim ben inşallah doğururum bugün yarın🙏🏻
Nursah07 Meriwa 15 dk da bir başladı 10 dk ya düştü 5 dk da bir olunca doktoru aradık gelin bakalım dedi geldim 3 cm açıklığım var şuan squat yapıyorum yürüyüş yapıyorum, dualarınızı bekliyorum darısı bütün isteyenlerin başına🙏🏻🌸
Nursah07 Meriwa 15 saat süren epiduralsiz suni sancısız bi şekilde aldım oğlumu kucağıma☺️ Dikişim çok yalnız ıkınmak zordu 😣 darısı tüm isteyenlerin başına🙏🏻☺️
Meriwa Nursah07 bende öyle doğurdum 🤦♀️ Canın acır otururken zorlanıyorsan emzirme yastığına otur cok iyi gelmişti bende makata kadar yırtıldım bol bol dinlen cnm batikonla her tuvalet sonrası temizle enfeksiyon kapmayın ömürlü olsun allahım analı babalı büyütsün 🧿
Nursah07 Meriwa evet öyle yaptım bende emzirme yastığı çok iyi geldi batikonu alayım öyleyse doktorum kantoron yağı sıkabilşrsin dedi onu da yaparım peki bu acı ne zaman geçer dikiş acısı😣 oturmak yatmak gerçekten zor