Hifa38 Gelin kızlar dertleselim🖤 36+3 um bn nasil yorgunluk var bel karın ağrısı oluyo böyle uyku yok nefesim daralıyor sanki
Bacikoglu Hifa38 ya ayniyiz bende 36+3 ’üm. Yatamıyorum kalkamıyorum tuvaletten çıkmıyorum. Uyku sıfır ne yapcaz bilmiyorum varda henüz miniklerin gelmesine
Mucizemsinseenn Hifa38 bende 36+4 oldum tabi bir de benim ikiz siz düşünün halimi 😂 sağa dönsem sağda ki sola dönsem soldaki 😂
Aden23 Uyku haram yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum wc den çıkmıyorum. Bugün doktora gittim o da 38+5 ten önce almam ne halin varsa göre banane dedi sağolsun 😂
Hifa38 Bacikoglu ay evet ya bakalım yaramazlar tam ne zman gelicek nasıl olcak korkularda başladı ilk hamileliğim birde
Bilgemert Bende uyuyamıyorum uyusamda saat başı tuvalete uyanıyorum, yataktan kalkmak tam bir eziyet. Gece kuşu oldum iyice gündüz 1-2 saat tv ye bakarken gözüm kapanıyor. Doğum sonrası uykusuzluğa vücut kendini hazırlıyor sanki.
Selin59 Hifa38 bende 36+3 uyku akıyor gözlerimden geceleri hiç uyuyamıyorum sırtım çok ağrıyor sürekli tuvaletteyim 😤🥺
NilgunAhmet Bende 36+6 yım. Kasılmalar oluyor ara ara, karnım çok sert oluyo ve adet ağrısı gibi belimden kasıklarıma sancı oluyo, tabi biraz şiddetli. Sizlerde durum nasıl ?
Esrae2 NilgunAhmet doktora gittiniz mi acaba benim de aynı belimden kasıklarına ağrılar görüyor özellikle kasımlarımda ağrı oluyor ve karnım taş gibi kesiliyor 36+1im bende
Edizinannesii Hifa38 36+2 deyim çok kilomu aldim acaba inanılmaz yoruluyorum oturduğum yerden kalkarken zorlanıyorum yatarken sağa sola dönemiyorum mide yanmalarim fazla ve yarın çatı muayenesine gidicem 😫😫😫😫😫😫😫
NilgunAhmet Edizinannesii kaç kilo aldınız ? Ben 4 kilo almış olmama rağmen söylediklerinizin hepsini yaşıyorum. Hamilelikten hepsi, kilodan olduğunu sanmam. Az kaldı inşallah sabredelim
NilgunAhmet Edizinannesii merak etmeyin be hiç dert etmeyin, bünyeden bünyeye değişiyo. Doğum yapınca hepsi fazlasıyla gidicek.
NilgunAhmet Esrae2 yok henüz kontrol günüm gelmedi.. ama korkulacak bi şey olduğunu düşünmüyorum. Yalancı doğum kasılmaları
Anneyim00 Hifa38 bende 36+3 bel ağrısı ve çiş yapmaktan artık bezdimmmmmm tuvalette yatsam ancak🤦🏻♀️