Selam anneler, kendi başıma gelen birşeyi size anlatarak daha dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum...36. Haftadan beri akıntımda çok artış oldu beyaz yumurta akı akıntı her gün çok fazla iç çamaşırı değiştiriyordum bıkmıştım ama internetde dolanırken qarşıma bir yazı çıktı “bebeğin suyu akıntıyla birlikte de az az miktarda gele biliyomuş” ve bunu okuduktan sonra tedirgin oldum bende doktorumu arayıp randevu aldım halbuki sonuncu randevum 6 gün önceydi...Usm ye girdiğimde doktorum şok olmuş bir şekilde bebeğin suyunun bittiğini söyledi ve acil amelyata aldılar çok şükür bebeğim yanımda uyuyor şimdi...söylemem o ki son haftalarda kontrollerinizi uzatmayınız en az 6-7 günde bir gidiniz benim gibi neye uğradığınızı şaşırmayın Allah herkese sağlıklı doğumlar nasip eylesin🙏🏻❤