Kızlar 2. Hamilelikte bebek hareketleri daha erken hissediliyor ya benim 1 düşüğüm var 8 haftalıkken düşük yapmıştım 1 sene sonra hamile kaldım tekrar şuan 15 haftalık hamileyim. Şimdi ben 2. Hamileliğim olduğu için daha mi erken hissedicem yoksa ilk bebeğin doğmuş olması mı gerekiyordu daha erken hissetmem için