FatmaSagir Yaa hiç sorma canım gece uyandırıyor sağa yatıyorumsağdan baskı sola yatıyorum soldan baskı sırt üstü uzun süre yatamıyorum sabah kadar böyle uyanık vakit geçiyor işte 🤓
FatmaSagir Narin1 ne kadar aşağıda ben normal olması gibi hissediyorum hatta şuan C pozisyonunda doktor söyledi bana
Yigitalp2711 Narin1 bende aşağıda hissediyorum 32+1 benimde makat geliş duruyor bebiş bakalım belki düzelir inşallah ayakları sanki alt kasığımda resmennn 😶
FatmaSagir Narin1 hmm o bendede var o artık bebek büyüdüğğ için başıyla gövdesiyle ayaklarıyla tekmeliyor ama can acıtıcı 🙃🙃🙃